Aluminiums stoler til Goldfish Boat

IMG_0034 clip

Goldfish Boat AS i Son, 30 min sør for Oslo, designer og produserer noen av de heftigste båtene du kan forestille deg. Vi snakker om båter med en topphastighet på over 80 knop (150 km / t!), og med fokus på kvalitet og funksjonalitet i alle detaljer.

Goldfsh 38 SuperSport

  • Konstruksjon: Glassfiber / Karbon
  • Total lengde: 11.81 m
  • Dybde: 1,10 m
  • Vekt (min): 3600 kg
  • Max hastighetsområde: 62-81 kts
  • Passasjerer: 10
  • Klassifisering: B-Offshore, RIB type X
  • Designer: Pål Sollie

Goldfish 38 SuperSport er bygget for å bli kjørt hardt. Med en evne til å opprettholde plan-hastigheten i Sjø 4, med bølger opptil 2m, forsikrer Goldfish at «En vindfull værmelding vil bare frembringe et smil i ansiktet ditt!»

Kjøpere kan velge mellom tre sete-konfigurasjoner for individuelle ønsker:
Patrol Bolsters for aktiv kjøring, Comfort Seat for mer komfort og Ullman Shocking Mitigating Seats for utholdenhet.

NewTracks er stolt leverandør av Stolene «Patrol Bolsters». Se video fra produksjonen her:

Med et godt nettverk i Kina og eget kontor i Shenzhen, leverer NewTracks høykvalitets produkter og bidrar til å gjøre våre kunder mer konkurransedyktige. Se eksempler på andre spesialdesignede aluminiums produkter vi leverer.

På Goldfish sin nettsted kan du bygge båten i du drømmer om:  www.goldfishboat.com.

NewTracks arbeider med  produktutvikling og industrialisering – vi hjelper deg hele veien fra ide til serieproduksjon.
Med kontorer i Oslo og Shenzhen, er NewTracks ditt kvalitetssikrende bindeledd til effektiv produksjon og logistikk.

Del denne nyheten:

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter

Les også:

Aluminium TableTop til iPad

Bridge Technologies har løftet iPad Pro fra forbrukerprodukt til profesjonelt nivå, med dobbelt nettilkobling og PoE 

Godstransport på skinner fra Kina

Normalt utnyttes ledig lasteplass på passasjerfly til godstransport, men med corona stoppet passasjertrafikken og dermed ble denne kapasiteten borte. Den Transsibirske jernbane ble vår løsning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *